Koszyk 0

FAQ

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależy od wybranej opcji dostawy:

– odbiór osobisty na terenie Krakowa 0 zł

– dostawa do Paczkomatu 9 zł, więcej na temat paczkomatów na stronie https://paczkomaty.pl/

– przesyłka kurierska zł

Dla zamówienia od 300 zł dostawa gratis.

Jak długo czekam na paczkę?

Czas realizacji zamówienia – to czas od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku do momentu przygotowania paczki do wysyłki.

Jeśli produkt jest dostępny, wysyłam go do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty. Jeśli zależy Ci na czasie możesz przesłać potwierdzenie przelewu z prośbą o szybszą realizację zamówienia.

Czas dostawy – to czas od momentu nadania paczki do momentu jej otrzymania, a zależy on od wybranego sposobu dostawy.

Przesyłki kurierskie doręczane są do 2 dni od nadania, w dni robocze między 8:00-18:00.

Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni od nadania, a ich odbiór możliwy jest 24 godziny na dobę.

Odbiór osobisty – po przygotowaniu zamówienia skontaktuję się w celu ustalenia czasu i miejsca jego odbioru.

Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?

Tak, jeśli przy wybranym produkcie nie ma informacji o jego braku.

Czy mogę zwrócić towar?

Można zwrócić  zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Koszty zwrotu towaru ponosi klient.

Aby dokonać zwrotu –  powiadom mnie e-mailem, następnie zapakuj towar wraz z dowodem zakupu i zabezpiecz przesyłkę. Następnie zamów kuriera lub wyślij przesyłkę Paczkomatem. W najbliższych dniach otrzymasz zwrot środków na konto.

Co zrobić jeśli brakuje towaru bądź rozmiaru, który chę kupić?

 Jeśli brakuje jakiegoś produktu bądź rozmiaru napisz do mnie. Wszystkie wzory szyję w krótkich seriach. Mogę  uszyć go dla Ciebie. Zwykle czas realizacji zamówienia trwa do 10 dni roboczych. Wszystko zależy czy mam na stanie potrzebną tkaninę czy muszę ją sprowadzić. Napisz e-mail, a odpowiem , jaki będzie dokładny czas realizacji zamówienia.

Czy realizuję większe zamówienia?

Tak, proszę o kontakt w tej sprawie.

Co zrobić jeśli kurier przywiózł uszkodzoną paczkę?

Jeśli dostarczona przez kuriera paczka jest uszkodzona, należy sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia braków należy  w obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny.

Czy wysyłam za granicę?

Tak, ale proszę o wcześniejszy kontakt mailowy.

Co zrobić jeśli doręczenie przesyłki opóźnia się?

Status przesyłki można sprawdzić na podstawie listu przewozowego kontaktując się telefonicznie bądź wprowadzając numer przesyłki na stronie kuriera.

 

Z chwilą doręczenia przesyłki do Paczkomatu wysyłany jest e-mail oraz sms z kodem dostępu do skrytki. Status przesyłki można sprawdzić bezpośrednio na stronie https://paczkomaty.pl

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Do każdego zamówienia dołączam paragon. Na życzenie kupującego wystawiam faktury Vat. W tym celu proszę o przesłanie danych firmy na adres clave@clave.pl